Taco van den Burg, Aangenaam
Investment director
Taco van den Burg (1981) heeft bedrijfswetenschappen gestudeerd aan de Radboud Universiteit Nijmegen en heeft daar de Master Strategy afgerond. Na zijn studie is hij 10 jaar werkzaam geweest binnen Air France-KLM in verschillende commerciële rollen. Als Manager Network Planning was hij eindverantwoordelijk voor de bottomline performance van de regio’s Africa en Midden Oosten. De ontwikkeling van joint-ventures en het Global Strategic Framework behoorden ook tot zijn verantwoordelijkheden. Als Global Account Manager was hij daarna eindverantwoordelijk voor de globale klant afhandeling voor een aantal Global Corporates, zoals IBM, Mars Inc en Google. Taco heeft daarnaast veel MKB ervaring opgedaan aandeelhouder en directeur van een aantal grafische productie bedrijven. Alle facetten van het runnen van een eigen productie onderneming zijn bekend terrein voor hem; van het vernieuwen, uitbreiden en implementeren van een nieuw machine park tot het omgaan met alle crises van de afgelopen jaren. Daarnaast heeft hij een aantal bedrijven gestart om nieuwe markten aan te boren en te ontwikkelen. Als Investment manager richt hij zich op ondersteuning van directies in MKB productie bedrijven.